önskelista


- Stickad tröja med renar från
Melba.se (brun tack!)
- Trosor från Gina, eller underkläder i allmänhet
- Ansiktsbehandling
- Silversmycken
- Pocketböcker
- Body Butter & liknande prylar från Body Shop
- Soffkuddar
- Svart Fleecepläd
- Supermjuk morgonrock
- Supermjuka innetofflor
- Kokböcker
- Tischa från BlackBook
- Något snyggt linne från Avanna
- Rouge från Make Up Store i färgen "Chic"



nu måste jag göra mig iordning för jobb! laddar för en
tredagarsvecka nu! WOOOA! ledig onsdag, fredag, lördag
& söndag! my oh my. Stockholm here we come! ska shoppa
som en gaalning! någon som har nåt tips på nåt kul man kan
göra i Stockholm förutom att shoppa? vi ska ju vara där i tre
dagar. nog för att vi älskar att shoppa både jag & min karl så
kan det blir lite mycket att göra det alla dagar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att Skansens julmarknad kan vara perfekt. Kanske kan gå ihop. Vi har varit sugna men kommer aldrig iväg. Kram Cissi

2008-11-23 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback