fejna flickor & drinkrace


jag mår ungefär som jag förtjänar idag eftersom gårdagen var helt otroligt
rolig! sprit sitter fint i mitt huvud! haha! brudarna kom så vi blev 12 pers har
jag för mig. Anna hade tagit lite morfin & sjukvårdsrådgivningen sa att hon
inte under några omständigheter fick blanda det med alkohol. så Anna la
sig & sov i våran säng, stackarn! men hon kom upp o hängde med ut sen
iaf, det är strongt! idag har jag städat undan alla rester från igår.. uääk,
mycket lime som ligger o skräpar! sen har jag rengjort mattan eftersom att
Linn tyckte att det var en fin idé att spilla rödvin på den & tangentbordet!
haha! tur att vi har en svart matta & tangentbordet funkar ju uppenbarligen!
det blev iaf mycket skratt, sång & alkohol. sen drog vi till Palace. Linn & jag
tappade allt folk så vi gick ensamna ner & gaggade på om allt & inget, säkert
jätteviktiga saker! haha! inne på Palace var det faktiskt grymt roligt! Ante &
hans gäng kom dit + att vi hittade en övertänd Robin Holmberg!
nej, nu får bilderna tala om resten...








Lisa & Zanna har lånat Antes skor! haha!








nu ska Emma Nilsson inte röra sig förän vid 18tiden då det vankas mat hos
svärmor. jag hoppas att den innehåller bearnaissås. idag vill jag ha fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback