fjärtsoppa på en onsdag?


funderar på ärtsoppa & pannkakor ikväll när Ante kommer hem från
jobbet. kanske skulle höra med syster om hon är sugen också?
dessvärre måste jag släpa mig bort till Coop för inköp av mjöl, mjölk,
socker & ägg. alla tunga saker! känns jävligt udda att vara ledig när
Ante jobbar...

föresten, på tal om Ante. vet ni hur "whipped" han är eller? hahahaha!
igår ropade jag på honom från badrummet:
Emma: - KOM HIIIT!
Ante: - vad har jag nu gjort?

haha! han var helt säker på att han hade gjort något fel. vilken respekt
han har för mig! den faktiska anledningen till att jag ropade var för att
visa honom en häftig finne som jag hade klämt (ja, vi har varit ihop lite
för länge som tycker att sånt är fascinerande).

älskar diiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback