om att inte orka


nu kanske inte mitt liv är det mest spännande ni vet så vissa av
er kanske är rätt nöjda nu. jag har inte lust att skriva om vad som
pågår. det är helt enkelt lite mycket just nu så istället för att gnälla
av mig här så skiter jag i det & gömmer mig lite bakom humor!
imorgon är jag iaf ledig & likaså helgen. nu jävlar ska det laddas
batterier & göras ett försök till ny motivation. försöka hitta den
positiva Emma. funderar på att motivera mig med att köpa ett
par kängor imorgon (sorry Yuna, dina var så jävulskt snygga att
jag bara MÅSTE ha ett par likadana). så ska det städas & storhandlas
också. o så rullar det på...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det känns nog lite bättre efter idag iaf =)

Postat av: Yuna

Ja visst var dom? :D Bra köp, kör hårt!

2008-10-15 @ 17:50:43
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback