snabbis


sprang på stan innan frukost. skulle ha nytt torrschampoo, nytt bankkort
& ny alkohol. testade Toni & Guys torrschampoo den här gången, har hört
mycket bra om det! på banken började kvinnan bakom disken snacka om
nåt nytt sparkonto jag kunde öppna med skiiiiiiiitbra ränta osv. fan att man
inte fattar någonting av sånt. tycker att dom tipsar mig varje gång om konton
med högre ränta när jag är där? sist skrattade dom åt mig för att jag hade
ett sparkonto med 0,5% ränta när jag kunde ha ett med 3,5%. jäääjää. är
inte så insatt i sånt, alriiight!
alkoholen var väl halvspännande. en flarra vin & 2 aquatinis. lite sött, lite surt.
Limpan har ju tjejfest i helgen så det kändes lika bra att ladda upp med
alkohol. fan att jag jobbar i helgen. kanske struntar i att gå ut & håller tummarna
för en lång förfest! hehe.

btw. kan man använda sina rabattkuponger på H&M på deras hemsida?
hittar ju för fan inget skoj i butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback