ett tidsfördriv (att dö för?)


jag snodde den här utmaningen ifrån
Emma


Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!

- Har du pussat nummer 2?
Amaro, nej. skulle bli konstig stämning då!;)

- Vad har du för relation med nummer 20?
Forsman. jaa, inte mycket för tillfället! haha!

- När ska du träffa nummer 30?
Helena. har inget planerat, tittar förbi henne ibland eftersom hon är en gammal jobbarkompis från Rum Interiör


- Är nummer 18 söt?

Fernandez . charmig kille!:)

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Cissi. min svägerska! minns inte första intrycket faktiskt!:)


- Gillar du nummer 14?
Elin. JA! har inte träffat bruden på 3 år men jag gillar henne fortfarande!


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Andreas Andersson. nej. har inte träffat honom på typ 2 år?!

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Harryssons. ja det blir väl nån släktträff

- Är du nära vän med nummer 23?

Grönborg. ja det tycker jag faktiskt!

- Har du gått på bio med nummer 4?
Axel. nej. dock saknar jag honom lite! shellvän!

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Ingrid. ja absolut! vi är rätt olika så det skulle bli intressant!

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

pizzeria babylon. gissa!? haha


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Becca! jag vill krama både henne & hennes bäääbis!


- Vad har du och nummer 24 för relation?
Gullbergsängen. jag är syster till honom & svägerska till henne. så gillar jag deras monster till hundar!


- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Hasselgren. köpa wii-spel av kanske???! han jobbar ju på MediaMarkt

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Esa. nästan dagligen. trevlig & grymt rolig arbetskamrat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback