min glamourösa dag!


jobbade 10-18, inte jätteroligt. inventerade lite cykel & sen började jag plocka
fram så mycket vinter som jag fick tag i. byggde om "min" stora huvudvägg
från träning till vinter. kul men svårt! jag blir så osäker på mig själv när det gäller
hur butiken ska se ut! jag testar, bygger om, flyttar & pular men får ändå inte in
den där 100%-iga känslan. jaja, det är förmnodligen bara i mitt huvud. det har
iof lite att göra med det jag har att jobba med. en vägg & nån pelare är inte
mycket + att jag har för mycket kläder för min lilla yta. men vem har sagt att
livet ska vara lätt?¨på lunchen sprang jag över till nya Stadium för att kolla
konkurrensen. ja butiken var ju fin men jag blev ändå inte så imponerad faktiskt!

när jag kom hem fick jag inte igång datorn.. eller jo jag fick igång datorn men inte
en stora skärmen. ringde Ante för att gnälla lite & fick höra en K-rautakollega sucka
"kvinnor & datorer..." i bakgrunden. men HALLÅ! om inte någon trög kille hade
tillverkat en datorskärm med TVÅ ON-knappar hade det inte varit ett problem! hade
en tjej tillverkat vårat HP-skärm hade den endast haft en knapp vilket ju faktiskt
är mer vettigt...

nu väntar jag på att karln ska komma hem. blir lite varma mackor till middag. sen
ska jag ta en extremt lång dusch & raka benen. har kommit till ett sånt läge då
jag funderar på att skita i det. håren har blivit så långa att de är mjuka.. men det
är ju inte minusgrader ute än så det blir ett varv med hyveln iaf.

jaaa, det var väl den dagen det!

Kommentarer
Postat av: esa

problem med datorer och skärmar uppstår när det står HP på dem.... så är det bara

2008-10-01 @ 23:30:21
Postat av: Frida

haha skratta lite när jag lästa flyttar å pular.

Pular är knulla på norska.

2008-12-14 @ 00:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback