minnen


satt & letade igenom mina fotoalbum på jakt efter en bild på farmor & mig. det är snart
2 månader sen hon dog. tiden går så fort!
älskar mina fotoalbum, tack mamma för all tid du lagt ner på dom! hittar så många
godbitar! måste bara visa några favoriter! (jag har tagit kort på korten, därav kvalitén)


mina bankrånare till föräldrar! haha! äkta "mugshots"


jag & en av mina bästa vänner, Henrik "hockeyfrillan" Nilsson!



också en bästa vän, Pompe! en pålitlig bästis som vallade allt, får, hästar,
katter & ungar. älskade den här killen så otroligt mycket eftersom han var
med under hela min uppväxt. Pompe blev hela 16 år! på den här bilden
har han precis pussat mig, därav minen..



jag & min syster Gollum på min 1årsdag! hahaha! fy fan vilka smala ben!



sa jag att min bror & jag var tajta? haha! Henrik hade träskor redan på den
här tiden!



jag & fröken Ramlöv älskade att klä ut oss! :)



sista bilden är också min favorit! så sööööt! Henrik är också snyggast i en
hel outfit i mintgrönt. oh yeah! vilka jäkla fötter jag har?! skitstora!


vet inte om det här roade er så mycket men det är min blogg, alltså min historia
& det roade mig! :) ska fota av mig & alla hästar någon dag så ni får se också!

Kommentarer
Postat av: Emma Simsek

det roade mig jätte mycket :) lägg in fler bilder :) hur kul som helst att titta på ju!

Postat av: Fröken Ramlöv

Aah vilka härliga kort!!!!! :D

Vi älskade verkligen den där utklädnings lådan, haha..

Btw.... Va kul de ska bli den 4.e ;)

Vi ses allt för lite Emma!

2008-09-08 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback