otippat?!


jag har ingen lust att jobba idag. ska iof bara vara där 4 timmar men det känns som
en hel dag, tiden går så jäääkla sakta! dessutom ska jag nästan jobba på söndag..
vi ska cykla med jobbet & typ grilla korv eller nåt. kan ju vara trevligt eftersom jag inte
har något bättre för mig. men cykla???! jobbigt... jag står för korvgrillandet! jag hade
dessutom tänkt att må skit på söndag efetrsom jag köpte en flaska rödvin som jag
tänkte pilla i mig i min ensamhet här hemma när Ante är på krogen. kanske köra lite
Wii också... en helkväll med mig helt enkelt! :)

hade tänkt dammsuga lite nu på morgonen (okej...lunchen) men jag kom  bara till
vardagsrummet sen var det " våra värsta år" på tv! love the Bundys!

Ante har tagit fram det trådlösa tangentbordet nu så vi har två st. ser för jävligt ut men
man kan iaf skriva utan att det tar 92385 år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback