om...


sitter balkongen i solen & surfar. livet ahde ju varit underbart om det inte
hade varit för en liten detalj, jag har blod i hela käften! jajamensan. jag
drog ut den andra visdomstanden idag! åkte till tandläkarn lugn &säker på
att det bara skulle bli en koll av tanden & sen bokning av en tid för att ta
bort den. när hon sen sa: "då tar vi bort den med en gång" höll jag på att
svimma! jag böjade storböla & svettades som en galning. så här i efterhand
är jag glad över att vi tog den på en gång så slipper jag ha ont i magen inför
att åka dit en gång till, men då mådde jag piss! den här gången var mycket
väre än förra. det knakade mer & bedövningen hade svårt att ta så jag fick
ner det mesta av vätskan i halsen. dessutom blöder jag som ett vattenfall.
så summa sumarum, jag förtjänar att shoppa som faaaan imorgon!

mår verkligen inget bra nu..
tur att jag väljer en bra tandläkare till sådana här ingrepp. jag ska få komma
till henne i Norrköping nu istället. hon ha även lovat att dansa för mig! haha!
det sjuka var att tandsköterskan fick hjälpa mig att andas, jag glömde tydligen
bort det.. eeh.. hon höll handen på min mage & tvingade mig till djupa andetag.
det är sådana här dagar jag funderar över hur fan folk överlever att föda barn....

Kommentarer
Postat av: sanna

duktig du är emma:) det låter inget vidare det där, fasar för när det blir min tur..du är absolut värd en shoppingdag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback