en heldag




det här kommer att låta konstigt för en del. igår var jag hela dagen med
svärmor & svärfar när Ante jobbade! satt hemma & hade jättetråkigt när
dom ringde & frågade om jag ville fika på stan. sen hände jag med dom
hem så satt vi i trädgården, jag hjälpte svärmor med att hålla i stegen när
hon putsade fönster & så åkte vi & handlade. när Ante kom från jobbet
fick vi käk & sen spelade vi kort resten av kvällen. jag & svärfar var ett grymt
team! först höll han på att strypa mig när det gick dåligt sen tror jag att en
polett trillade ner hos mig & vi vände & vann S T O R T!
jävla skumt kortspel för övrigt. man ska spela 2 mot 2 & räkna kort. som
plump fast i lag typ... svårt som fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice.

2009-08-02 @ 13:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback