problematiskt




att en så enkel sak som att duscha kan bli så svår är konstigt. just nu
måste jag först tvätta håret ståendes på knä bredvid badkaret & sen duscha
kroppen försiktigt & undvika "baksidan". det tar lite tid! men idag måste jag
ta tag i det för imorgon efter skolan ska vi hänga med tvåorna & gå ut &
käka på Bomull. då måste man ju vara fin! sen tänkte jag ju även testa
lite frisyrer till på lördag också!

föresten så behöver jag inga mer dyra besök på vårdcentraler! yes! nu har
jag bara ett litet plåster som ska bytas lite då & då. klarar jag inte av det själv får
väl karln i huset rycka in!


en annan kul grej. vi åkte på avstämning idag på Coop. vi måste vara dom
enda som scannar in för mycket saker!? haha!

Kommentarer
Postat av: anna

jag ska göra dig besviken igen emma, men faktum är att det typ är vanligast;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback