Tjatat hål i huvudet på folk!


Yes, då var det berömda svinet taget! Har tjatat hål i huvudet på mina
kära klasskamrater om att jag skulle ta det då eller då. Idag gjorde jag
det äntligen! Det har liksom inte passat sig innan.
Det gjorde ju inte alls ont? Jag missade helt när han gjorde det trots att
jag satt spänd som en fiolsträng med svettpärlor på överläppen!
Jaja, skönt att ha det klart också!

På tal om skönt. Jag blev klar med alla julklappar idag! WOOHOO!
Till råga på allt så har jag köpt klänningar så det räcker över både jul &
nyår! Joy to the world!

Nu vill jag bara ha lite snö & G på sista tentorna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

G på tentorna kommer du lätt få Emma, du som är så duktig! :) Mgn verkar ju du t.o.m kunna som handen i handsken, så där blir det säkert ett VG! :) Säkert i IEn oxå! :)

2009-12-08 @ 18:51:56
Postat av: Jenny...igen

haha! vad dumt det lät det jag skrev nyss... "handen i handsken" kanske inte är så tillämpbart på kunskap!?! Hmm.... :P

2009-12-08 @ 18:54:18
Postat av: Emma

hahah! det lät kul att läsa faktiskt! :) jag är nog inte så bra som jag ger sken av, är kass på att komma ihåg information men 50% är väl inte omöjligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback