mitt förhållande, mina regler!


Cissi om NO FUCKING WAY!:
"Filmen är helt fantastisk! Trodde inte att den gick att göra så bra som boken
och det lycka inte helt men det är med stor sannolikhet den bästa filmen som
är baserad på en bok, iaf som jag har sett. Slutsats, gör som din sambo vill,
för en gång skull!:-) Kram"

om jag gör som Ante vill förlorar jag ju makten i vårat förhållande! herregud!
med lite tur kanske han har glömt att det var han som ville se den & jag kan då
vända det till att det är mitt beslut. vi ska se filmen & det var jag som ville det!
mitt förhållande, mina regler! :)





Kommentarer
Postat av: Cissi

Oki, jag ger mig. Förstår precis vad du menar. Vi som tillhör det tänkande könet gör ju så som du beskriver... :-)

2009-02-11 @ 08:22:27
Postat av: Jannike

Jag har inte läst boken, men jag tyckte filmen var totalt värdelös - ändå tänkte jag väldigt mycket på den efteråt. Så jag är lite kluven, men det lutar mest åt att den var helt kass. Ska man se någon vampyrfilm så är det twilight!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback