"stjärnor" på is






idag har jag jobbat. sen drog vi en snabb Maxmåltid innan det var dags att
snöra på sig skrillorna! Johan, Linn & vi hade en dejt på Himmelstalund.
det är dock fusk att Linn har tränat & tävlat konståkning typ hela sitt liv &
Ante är gammalt "bandyproffs". själv hade jag problem med felskär &
allmän vinglighet. skyller på oslipade skridskor (aldrig slipade). efter några
varv & bara två vurpor tog sötsuget över & vi åkte till närmsta godisbutik
& köpte med oss godis till Johan & Linn som bjussa på filmkväll! Linn & jag
gick ut stenhårt på det där med myskväll & jag kom dit i mina adidas.

nu ska jag duscha. blir en tidig sänggång ikväll. råkade ställa larmet en
timme för tidigt imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback