trollungen!





så underbart söt den lilla skrotungen är då!
jag bad ju givetvis Becca att berätta om förlossningen... hualien! hon
började med att säga "det är inte så farligt" & slutade med citatet "då trodde
jag att jag skulle dö"
. heheh!

det var jättekul att träffa Becca igen! prata ifatt om allt som har hänt
(förutom barn då givetvis) & skvallra gärnet! när vi inte jollrade med Vendela
satt hon & stirrade ut folk så att det nästan blev lite obekvämt! fatta vad
skönt att vara bäbis, man kan tokstirra & peka på folk utan att det är
speciellt konstigt!

Kommentarer
Postat av: becca!!

det var toppenkul att träffa dej med! vi måste göra det här till en lite mer vana!! puss puss

2009-02-26 @ 19:54:35
Postat av: Nicka

Hon är så go Vendela : )



Jag såg att hon hade ringt typ när jag kom hem, har en vana att alltid ha mobilen på ljudlöst, annars lyckas den alltid ringa precis när hon somnat ; ) Stannade inte länge på stan så hade inte kunnat komma förbi i alla fall, liten har fått sprutor idag så ville hem om hon blev dålig. Men tycker absolut att vi får ta en fika snart. Skulle vara trevligt! Vi kan när som, och Becca är säkert på : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback