göttigt!



åkte till jobbet idag med planer på att sluta 18. när jag kom dit
fick jag reda på att det var "lördag" så vi skulle bara jobba till 16!
wooa! snacka om att det blev en bra dag med en gång! dessvärre
kom det jävliga kunder så vi kunde inte komma från jobbet förän
16:30. men ändå! så imorgon blir det bara 5 timmars jobb +
söndagslön! sånt gillar vi!

mot kvällen lagade jag lite mat & syster kom över för att dela den
med oss. hon köpte med sin chokladpudding & ostbollar!
OSTBOLLAR! herregud! flashback till sommaren 2004! Love & jag
levde ju på ostbollar då! :)

sen drog vi igång pusselprojekt. Ante fick ju i julklapp av Cissi, ett
pussel över Boston. mycket himmel men med 3 skarpa hjärnor så
lyckades vi rätt bra!

nu ska jag gå & lägga mig. måste läsa lite i min bok innan jag
somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback