hur man har roligt på IKEA



Hanna med en tårta på huvudet & Ante var inte helt nöjd med sin fruktskål


jag satte på mig en blomkruka




nu blev det inget köp av dessa hattar. snålade lite eftersom jag hade Ante
med mig. fick dock med mig ett fejkfårskinn till våran svarta fåtölj, böjbara
skärbrädor, sugrör, servetter & en massagepryl som var asskön. tyvärr
glömde vi den i Hannas bil men vi har hennes Delicatobollar som gisslan
så det är lugnt!

sen åkte vi & hämtade bil i Röda Stan. mina högt älskade svärföräldrar
lånar ut sin bil till mig så att jag slipper cykla till jobbet! helt otroligt gulligt!
som grädde på moset fick vi mat där också, och ännu viktigare, jag fick
kaffe! hade inte druckit kaffe på hela dagen!

nu ska jag kolla på lite mer utbildningar, börjar bli mer & mer sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback