när vi ändå snackar beach 2009


i söndags började jag fundera på varför jag inte är tjockare än vad
jag är... den dagen såg mitt matschema ut såhär:

frukost: rostat vitt bröd med smör, ost & marmelad. till det ett stort
              glas oboy

lunch: en kexchoklad & en tuttifruttipåse

middag:
drive-in på Max. ett orginalmål med pomme, cola &
                bearnisedip

kvällsmat: lösgodis & grönsaker + dip. lite julmust till det.


fan-tastiskt

det är tur att man kropp gillar mig lite iaf. jag lägger oftast på mig
några kilo på vintern men smalnar av till sommaren när man ska
visa upp sig igen. min kropp följer årstiderna liksom! kan ju iof bero
på att man rör sig lite mer på sommaren & att man inte äter lika
mycket när det är varmt. jag måste verkligen börja träna så jag kan
göra av med allt skit jag stoppar i mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback