vilka är vi?




Vad heter ni? Emma Dorothea Nilsson & Jan Andreas Svensson
Hur träffades ni? på Marias studentfest. Ante var full, jag var sjuk
Hur länge har ni varit tillsammans? drygt 3½ år
Är ni förlovade? nope, har inte fått ner honom på knä än
Bor ni ihop? ja
Har ni barn? nej
Har båda körkort? japp
Isåfall, vem kör bäst? Ante kör för sakta, jag kör för fort
Kommer du ihåg er första kyss? midsommarafton 05. vi var lullfulla
Vem sa "Jag älskar dig" först? det var jag
Vem är äldst? Andräjas
Vilka stjärntecken är ni? vädur & jungfru
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst?
fjant
Vem sjunger bäst? lika illa
Håller ni i handen på stan? ibland
Var nån av er oskuld när ni träffades? nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? jag visste vem han var & vi hade dansat en gång på no:1
Vad har ni gemensamt? det mesta (grundvärderingar, humor osv.)
Har ni någon speciell låt? Eminem - Shake That, Kent - Utan dina andetag
Har ni några "fri kort"? jävligt många (Antes favorit är Pamela Anderson, haha)
Har ni gråtit i varandras armar? jag har. men har aldrig sett Ante gråta
Har ni varit utomlands tillammans? Paris
Vilket är ert bästa minne? inte en susning
Vem lagar bäst mat? jag. Ante kan göra chokladbollar (nu även köttbullar)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? lagar mat, kollar på tv & spelar tv-spel
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? inte alltid
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ramstorp/Lämmetorp (20min med bil)
Blir du lätt svartsjuk? Ja
Brukar ni bråka? mest småtjafsa
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer, sms är för jobbigt
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hela den starka & seniga fotbollskroppen
Vad använder ni för preventivmedel? piller
Brukar nån av er prata i sömnen? väldigt sällan, men det händer. jag brukar mest  gny eller gråta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback