Hanna bli uppläxad av barn


igår firade vi första semesterdagen med shopping i huvudstaden. fint!
när vi sen gick från t-banan till bilen möter vi två små tjejer med en docka.
Tjejerna: Vad heter ni?
Hanna: Jag heter Hanna, vad heter ni?
Tjejerna: Jag heter.... & jag heter .... (kommer inte ihåg namnen)
Hanna: vilka fina namn! Vad heter bäbisen då?
Tjejerna: Den heter ingenting, det är en docka & inte en bäbis!

hahaha!

sen satte vi skrattet i halsen när vi skulle starta bilen & den vägrade.
vi stod som tre blonda fån & försökte allt. det krävdes en snäll tjej & två
elektriker för att dra igång Peugeoten. sen vågade vi inte stanna på
vägen hem. hem kom vi iaf & pappsen kollar på bilen nu.

nu ska jag fortsätta njuta av solen & semestern! har även fått valpsjuka efter
att ha gosat en massa med Uno!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback