plaskvåta kinder




igår läste jag ut boken Marley & jag. O HERREGUD vad jag bölade! jag låg
& snyftade så mycket att Ante till slut bad mig att ta lite nässpray eftersom
han trodde att jag var förkyld! jag kan inte komma på att jag har gråtit till
någon bok men den här berörde mig helt otroligt mycket. husdjur berör mig
tydligen mer än människor. sen har jag ju varit med om precis samma sak,
att behöva ta ett svårt beslut om sin bästa kompis, i min familjs fall så var det
våran Bordercollie Pompe.

vad svårt det var att somna sen, många tankar i huvudet & blöt kudde.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har du sett filmen?

Jag fick knipa igen tårkanalerna riktigt ordentligt när jag såg den.

Postat av: Lisa

Jag tänkte faktiskt börja på den boken ikväll..'Tack! Då vet jag att den är bra! =)



Kraam

2009-06-29 @ 21:00:33
URL: http://minellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback