VFO



 
Vingåkers Factory Oulet bjöd på en del fynd! även om "vissa" inte hade en
aning om att vi var där! ;)
Ante skulle prova ut kostym till bröllopet & han hittade en Tiger som vi båda
gillade skarpt. det är så svårt med storlekar eftersom han är lång & smal
men faaaan rent ut sagt vad stilig min karl är i kostym! önskar att jag hade
fotat honom så ni fick se... eller inte! då hade ni velat stjäla honom ifrån
mig ju! haha!
för min del blev det en ljuslila sjal (stor & mjuuuuk), en ljusrosa kofta & en
tokigt snygg body! svårt att se formen på den på bilden, den är jättefin runt
bysten. varför gör shopping mig så lycklig?sitter för tillfället & funderar på att
beställa ett par skor. vi måste verkligen köpa fler skohyllor, två skofetischister
(ja det stavas så... typ..) i samma hushåll innebär att det är skor högt & lågt!
snart börjar vi förvara skor i ugnen, den använder vi ändå så sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback