balle


fy fan vad ont jag har!! idag orkade jag inte längre utan ringde folktandvården.
dessvärre jobbar inte hon som jag hade förra gången så ofta så jag få vänta
enda till onsdag på en undersökning av äckeltanden. att gå till min ordinarie
tandläkare är inte ett alternativ, då ska jag fan vara döende av tandvärk ( jag är
på god väg..). jag tycker inte att en tandläkare ska håna en rädd patient, där
går liksom gränsen. jag hade en extrem tur att han hade semester när förra
tandjäveln skulle bort så jag fick träffa nån vettig.

nu lever jag på Ipren & gnäll. det är fan inte lätt att jobba med den här smärtan.
Ante får ta lite skit här hemma men jag orkar bara hålla masken & anstränga
mig på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback