dagens hurra!


1. Coop säljer Ekologiska tacogrejer till samma pris som oekologiskt.
logiskt! jag gillart som fan!

2. Coop har äntligen fått in balar med skethuspapper. det har varit slut i
all evighet nu & 8 rullar räcker typ tre dagar hemma hos oss.


när vi ändå är inne på ämnet (mycket bajs idag). när jag gick hem med balen
skethuspapper under armen så skämdes jag. att gå genom stan med en hel
jäkla bal är pinsamt! varför är det så egentligen? det är ju knappast en hemlighet
att alla människor har sådana behov. eller är det bara vi i vårat lilla hushåll som
bajsar? nästa gång jag bär hem en bal ska jag bära den med huvudet högt &
med stolthet! våra magar fungerar som dom ska!

Kommentarer
Postat av: Coopmannen

Hey! Vad tror du? Du handlar ju på Sveriges bästa Coop. Skithuspappret uttalar jag mig inte om.

2009-05-28 @ 02:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback