huskur




detta kan verka lite sinnessjukt jag vet...
min mamma är bra på många sätt, hon har lärt mig många viktiga saker.
som hur man får fina fötter! när jag bodde hemma kunde jag övertala
mamma att fila & massera mina fötter efter fotbadet, det är lyx! sen lärde
hon mig världens bästa tips för torra fötter, billigt är det också! efter att ha
duschat & filat fötterna smörjer man in fötterna med en fet kräm eller som i
mitt fall, barnolja & fet kräm. denna masserar man in & lämnar en hinna
så att det blir rejält kladdigt. sen trär man bara på fryspåsar & över det en
tunn strumpa. sov med detta så är fötterna som barnrumpor på morgonen!

mina fötter mår inte bra just nu, jag har riktigt ont i en häl & jag har försummat
dom en del nu. det är ju trots allt fötterna som tar mest stryk om dagarna.
det blir ju mer & mer sandalväder nu så det kändes som att det var dags för
en "vårstädning".

Kommentarer
Postat av: Nicka

Intressant, detta måste jag pröva! i nuläget stoppar jag knappast ner mina fötter i fina sommarskor. Behövs en ordentlig skrubb, och massor med fukt!! Torra risfötter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback