sju matlådor


skulle blivit fler egentligen, men jag orkade inte göra fler utan det fick bli STORA
matlådor istället. perfekt. nu har jag lunch till jobbet resten av veckan.
det är mycket godare med egen lasange, varför har ingen sagt det? bacon är
ju galet gott att ha i också...! vad har man i en vegetarisk lasange egentligen?

imorgon ska jag var hos Sanna klockan 08:15! jag kan inte minnas när jag var
uppe så tidigt senast?! ska lägga i lite mer blonda slingor & klippa så lite som
möjligt av längden, det slitna måste bort dock, annars blir det inte fint när det
är långt ändå. tålamod är en hårsparares bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack gumman för de orden =)



mmm lasagne!



vegolasagne kan du ju ha vegofärs i istället..eller spenat och keso t ex, går göra massa olika =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback