Några julklappar & lite diskussion


Har inte haft någon lust att blogga på några dagar, så kan det vara ibland.

Idag har jag varit på ett jättespännande test i skolan, vi skulle utföra Lean
i ett producerande företag! Det var riktigt bra, man lärde sig en hel del!
Efter plugget sprang jag ett varv på stan för lite julklappsletining. Gick sådär!
Kom hem med lite till mamma & lite till Lina. Lina ger mig nästan panik! Hon
är svårast att köpa till & dessutom fyller hon år den 14 december! Haha! Men
jag tror att jag har en liten idé där... hihi!

Oo, idag har jag lagat världens godaste sås med västerbottenost till potatis
i ugn & helstekt fläskfilé, ingen ärtsoppa den här torsdagen! :D

Försöker plugga lite, ska lägga fram ett kontroversiellt ämne på affärsengelskan
som sedan ska disskuteras i gruppen. Jag valde selektiv abort som ämne (
inte så mycket affärsengelska kanske, men kontroversiellt & det var det som
var huvudsaken). Surfar runt på diverse forum & samlar bra synpunkter, sen ska
jag bara översätta & lära mig det utantill också...
Nån åsikt om selektiv abort som jag kan använda mig av?

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh den där maten lät mumma du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback