plus rök ur öronen



London 09

Ungefär såhär ser jag ut just nu. Tur som fan att karljäveln drog
på träning, annars vet jag inte vart det hade slutat. Det började
med att jag var arg på honom, sen började jag med Feken & fick
inte mina siffror att överensstämma facit. Om inte det här ger
mig grå hårstrån & förminskar min livslängd med flera år så vet
jag inte vad...
Hade stora funderingar på att kasta ut datorjäveln, karljäveln &
företagsekonomijäveln & gå till grannen & balken. Finns det plats
för en till i balken?

Eller så är det som vanligt: Facit har fel, jag har rätt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Läste kap 8 och 9 och tyckte att: "det här kan jag ju" :) sen kom jag till kapitel 10.. hmm... säger bara FY FAN! Hej IG på fek-tentan....

2009-10-13 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback