Amerikanare är ett humorlöst folk..


Nu har även jag sett VMA. Den gick i repris imorse.
Summan av kardemumman är att alla amerikanare saknar humor
förutom Lady Gaga. Ingen skrattade åt Russel Brand som i mina
ögon var den enda som var vettigt med hela galan tillsammans
med tidigare nämnda Lady Gaga. Annars kändes allt mest lamt.
Inga vidare uppträdanden förutom Michael Jackson-hyllningen &
Lady Gagas freakshow. Jävlar vad den damen kan leverera. Ja,
jag är övertygad om att hon är en tjej, ingen penis i världen hade
kunnat gömmas i hennes kostym!
Föresten kunde ju inte T.I ta emot sitt pris. Han var ju lite
upptagen med att sitta i fängelse. En sann amerikansk rappare!

Och ska jag ens gå in på Kanye West? Namnet är nu synonymt
med idiot...


(Hela två personer klagade över min bloggpaus så jag vågade inte
annat än fortsätta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback