ny bakgrundsbild till Mini




Det är inte vem som helst som får pryda bakgrunden på min lilla
skoldator! BäbisUno fick några "Ååååhh" i klassrummet idag iaf!

Nu har jag en "tycka-synd-om-mig-själv-kväll". Fick tokont i magen
¨för några timmar sen & det sitter i. Det gör till och med ont att andas!
Mitt i alltihopa tyckte jag att det var en bra idé att dra igång storbaket
med tekakor. Smart! Grimaserar & kvider lite då & då av smärta men
Ante har tröttnat på mitt gnäll & mamma försökte få det till att jag säkert
är stressad över skolan (eller hur...). Vi testar en natts god sömn &
kanske en tekaka med o´boy till kvällsmat så hoppas jag att det är
över imorgon!

Tre timmar skola sen är det helg! Ska dock vara en duktig student &
sitta ett tag på fredag med den där jävla Företagsekonomin! Dom
påstår att kursen "Matrialförsörjningens Grunder" ska vara värre än
Feken. Jag som dessutom saknar mattekunskaper...
Nej, jag har gett mig fan på att klara det här & det ska jag göra! Jag
ger mig inte, jag ska bli en sjuhelsikes inköpare, så dää så!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är riktigt, till bakgrundsbilder ska man ha sötnosar. Synd bara att bebisen numera ser ut som en kalv med låååånga ben och stora öron....

Postat av: mallan

åååhhhh va söt bild=)

2009-09-16 @ 14:34:20
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback