Traderafynd




Lårhöga mockstövlar till hösten! Något slitna vid tårna men så betalade
jag bara 240:- för dom (inklusiva frakt). Känns som en hypad trend
som snabbt kommer att dö ut så varför lägga multum?
På tal om att lägga multum så köpte jag en vinterkappa på Monki idag.
Kan inte bestämma mig för om jag ska behålla den eller inte. Den var
rätt dyr + att den inte var så varm. Det som talar för den är att den
är helt otroligt snygg! Dubbelknäppt, sammetsdetaljer, rosettdetaljer
& så är den ganska utställd nertill (som en vid kjol). Ska strutta omkring
lite här hemma i den & testa den med tjocka tröjor så får vi se vad
det blir.

Nu ska jag äta klart, sen ska jag ta tag i Affärsengelskan så att jag kan
ta en ledig eftermiddag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback