Jag gillar att planera, aight?!


Planering är A & O för mig, utan planering blir jag orolig. Därför har nu
bäbis fått en plats i mitt schema. Efter lite medling kom vi fram till exakt
datum när ungen ska produceras så att säga. Jag tänker icke berätta när,
finns ju alltid en risk för att jag hausar upp det så visar det sig att vi inte
kan få kids. Eller så börjar vi slåss & "skiljer oss" om en vecka.. man vet
ju aldrig.
Btw, jag behöver en ny almanacka. Födelsedagspresent kanske?


Uppdatering: alltså.. det är en bit fram i tiden så det händer inte imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem är inte sugen på bebis?!? ;) Kanske blir en liten bula på magen framöver då Emma??? ;)

2010-04-09 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback