Bästa kompisen


Cykelhjälm, cykelhjälm, det är bra att ha
Ramlar man så slår man sig
Men inte om man har eeeen
Cykelhjälm, cykelhjälm, det är bra att ha

Cykelhjälmen är en bra kompis men min favorit är cykeldatorn till min
nya cykel. Den visar hur duktig jag är! Igår körde vi (Ante, jag, mamma,
pappa & Hanna) 2 mil i halvtaskig terräng så benen var rätt möra idag när
vi (Ante & jag) gav oss iväg så det blev "bara" 15,5 km med en medelhastighet
på 16,2 km/h (blandat asfalt/grusväg).
Lite småsvettig nu så det blir duschen, sen ska vi åka till Smultronstället
& fylla på med kalorierna som gått förlorade!

Kommentarer
Postat av: Ramlövskan

Vart tog den rosa frigolithjälmen vägen?!

2010-08-22 @ 18:41:27
Postat av: Emma

haha, du menar den med Hjulbenklistermärke på? rätt skönt att hjälmarna har utvecklats lite på senare år! ;)

Postat av: Andreas

Hjälm är nog smart, dock verkar inte jag va lika smart.

2010-08-23 @ 15:28:22
Postat av: Emma

nej det är dumt att INTE ha cykelhjälm, vilken billig livräddare!

2010-08-23 @ 15:58:20
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nu har jag köpt cykelhjälm, var väl på tiden. Nu skall den bara användas också! =)



Valde en dyrare hjälm som var snygg och rätt skön att ha på sig.



Så nu kan jag komma med dig o cykla utan att skämmas! =)

2010-08-24 @ 19:53:01
Postat av: Sara

Åh, vad duktig du är Emma! Jag är värdelös på att använda cykelhjälm trots att jag har en & cyklar gör jag varje dag! Kanske borde investera i en ny som man trivs lite bättre i..

2010-08-25 @ 12:04:22
URL: http://saraosterberg.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har en rätt "snabb" cykel så kommer man i fart & ramlar så kan det vara kört! även om man anser att man inte ramlar så kan ju faktiskt någon annan göra så att man ramlar! guud så präktig jag låter! haha!

2010-08-25 @ 16:23:42
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback