Jag knäppern!


Hade ingen lust att öppna en enliters vinflaska själv så jag blev överlycklig
när jag hittade Jennys kvarlämnade Falcon från en gammal klassfest!
Tänk vad lite öl kan göra för humöret!

Nu blir det snart entrecot med massa ugnsgrejer till middag. Sen blir det
nog en afton utomhus eftersom det är Augustifestival här i Norrpan.
Kanske spelar på något chokladhjul eller köper remmar för att avrunda
med fyrverkerier innan vi nannar kudden tidigt för att orka med en morgondag.

BTW, vem fan anställer folk till EastFM? Radiopratarna där måste fanimej
vara det trögaste på jorden, blir förbannad varje gång på deras resonemang.
Outbildade jävla snorungar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha.. om jag minns rätt så va den ölen riktigt god!? :)

2010-08-20 @ 18:48:42
Postat av: Emma

Det var den! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback