Nytt bottenrekord


Leverantörer gillar mitt "jobb" & skickar därför en jädra massa godis nu
till jul för att tacka för det gångna året. Jag är ju inte den som är den utan
har nallade några få (faktiskt bara 4st) på vägen mot bussen. Hungrig &
grinig var jag så jag tyckte verkligen att jag förtjänade godis & jag åt varje
bit med vördnad. Sparade en Marianne till sist för att suga riktigt länge på.
Såg verkligen fram emot den där Mariannen. Tog upp den ut fickan & vecklade
ut den ur pappret.... OCH TAPPAR DEN I SNÖN! Fanjävlafittakukrövhål sa jag
inte, jag tänkte. Jag var så jävla sugen på den där karamellen så jag plockade
helt enkelt upp den ur den bruna snön (inte fan ramlade den i vit snö inte) &
tryckte in den i munnen. O jävlar i min låda vad jag njöt! 

Det var min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback