Första promenaden med Canon






En rödskäggig Ante & en osminkad Emma. När det är såhär mycket
snö saknar jag filter, måste införskaffa ett gråfilter & ett UV-filter så
färgerna blir bättre!

Fan vad rostig jag känner mig med systemkamera! De där MVGna i
fotografisk bild från gymnasiet sitter inte kvar nu kan jag lova. Men
nu har jag ju en bra möjlighet att öva, ska dessutom försöka få Ante
intresserad så att han kan fota mig på riktigt! Bäst vore om han kunde
lära sig photoshop (som jag personligen tycker är skittråkigt) så att
han kan göra mig till en Victoras Secret-ängel! Grymt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka söta barn ni kommer få!! :D

2010-01-15 @ 17:54:02
Postat av: Anders

Gillade bilden med vattnet och träden! Ta det inte personligt :)

2010-01-16 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback