Ångest


Packa. Det är ångest!
Tänkte börja lite idag med att skapa en lista på vad jag ska packa. Får
hjärtklappning bara av tanken. Är det något jag är totalt värdelös på &
som ger mig ångest så är det att packa. Kontrollmänniska som jag är
så är jag livrädd för att glömma något eller att ha med mig fel saker.
Tänk om vi går på superduperfin restaurang & jag bara har jeans med
mig? Eller om vi väldigt otippat går på nattklubb & jag bara har converse
& t-shirt? Eller om vi ska kolla på fina kyrkor & jag bara har tubtopp &
kortkorta jeansshorts? Eller om... ja ni fattar?
Praktiskt & multifunktionellt rimmar illa med min garderob tyvärr...
Nåja, det blir nog bra i slutändan, det brukar det ju bli! Barcelona ska bli
grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback