Oj vad lite jag visste då



Den ena är jag, den ena är mamma. Gissa vem som är vem? ;)

För fem år sedan stog vi där, årgång 86 med hela livet framför oss. Vi
var odödliga, oförstörda & hade drömmar om framtiden. Blev eran
framtid så som ni drömde om? För fem år sedan visste jag inte vem jag
var... det vet jag inte än om jag ska vara helt ärlig. För fem år sedan
hade jag en ful permanent men lyckades ändå snärja en karl, skaffa mig
jobb & sparkonto. Jag drömde om att jobba ungefär ett år för att spara
ihop pengar för att resa runt hela världen. HAH! Karln drog ner mig från
mina moln & höll mig stadigt kvar i vackra Östergötland. Jag har inte sett
världen men jag tror ändå att jag drog en vinst i det lotteri som livet
efter studenten erbjuder. Karljäkeln har gett mig gott & ont men framför
allt så är han min bästa vän & mitt livs stora kärlek!

Oj vad seriöst det där blev, skyller på att jag är trött! ;) Förresten så
var inte permanenten ful, den var HEMSK!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint skrivet tycker jag =)

Kram!

2010-06-10 @ 14:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback