Ännu ett steg på vägen




Idag lämnade min grupp in rapporten om hur man göra affärer i Kina,
jäkligt intressant läsning om någon är sugen? Damn vad skönt att ha ännu
en sak klar, nu är det "bara" tre intensiva veckor kvar innan det troligtvis
blir lite lugnt. Sen är det faktiskt nästan dags för LIA. Herregud vad fort
tiden går, helt bananas...!
Petra & jag är dessutom snart klara med en inlämningsuppgift i engelska
som ska vara inne nästa vecka, lite småpill kvar.

By the way, min grupp ska skicka ut en marknadsundersökning om
Melodifestivalen, vill någon få den på mail & sedan skicka tillbaka via
mail så lämna mer än gärna mailadress bland kommentarerna nedan
så skickar jag ut undersökningen på onsdag! Det tar högst 5 minuter att
fylla i & skicka tillbaka, come on people, ställ upp! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

[email protected]

2010-03-15 @ 21:17:29
Postat av: Cissi

[email protected] och Anders (ja, jag har tvingat honom... :-)) [email protected]

2010-03-15 @ 21:59:29
Postat av: Fia

[email protected]

2010-03-16 @ 14:18:21
Postat av: Sofie

Melodifestivalen har jag många åsikter om så dra en till mig ;) sofiesofie@hotmail.com

2010-03-17 @ 20:31:32
Postat av: Sofie

ska vara sofiesofie@hotmail.com på mailadressen....

2010-03-17 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback