När hände det här?


Igår tänkte jag använda ett par jeans jag inte använder varje dag. Dom är
köpta någon gång precis efter gymnasiet men tycker att dom är lite för låga
för att passa mina handtag. Det är sådana jeans man jobbar i eftersom jag
alltid har en längre tröja då så dåligt sittande jeans är inget problem.

Fick med lite ansträngning över dom över röven men när knappen skulle
knäppas var det kört, det var inte ens nära! Vafan, sist jag använde byxorna
var förra sommaren så tydligen har det hänt (eller snarare inte hänt) en hel del
sen dess...

Jag tröstade mig med en gyrosrulle med blandad sås till lunch idag & till middag
blir det fläskfilé i gräddsås.


Jag tänkte först att jag kunde göra ett par jeansshorts av dom...smarthead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback