Det är mycket nu!




Det lider mot sitt slut i skolan, skönt men samtidigt jävligt skrämmande.
Det är alltså nu jag ska vara redo för att arbeta som inköpare? Jaaahaa!
Hade muntlig redovisning i engelska igår (vi blev garanterade ett VG i den
kursen redan igår, trots två moment kvar), muntlig redovisning i IT på
fredag (betygsavgörande för kursen), muntlig redovisning av examensarbetet
på engelska nästa tisdag & stora redovisningen av examensarbetet på onsdag
inför klassen, lärare & ettorna. Jomensåatte.. det finns att göra! Kommer att
bli toktrött på min egen röst! 

MEN, fick ett så otroligt skönt besked igår. Carolyn, vår lärare i affärsengelska
tokhyllade vårt examensarbete (hon bedömer ju det språkliga eftersom vi
skriver på engelska). Hon menade att vår engelska var jättebra och även att
innehållet var på en hög nivå. Det kändes så jääävla skönt att höra, en riktig
ego-boost! Tycker otroligt mycket om Carolyn som lärare så hennes åsikt är
värd mycket!


Ja jäklar vilken resa det har varit den här terminen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Emma var inte så blyg! Carolyn sa t.o.m "extremely professional" och "excellent english" :D hihi.. har nog växt två centimter iaf sedan igår ;)

2010-11-24 @ 20:47:32
Postat av: Emma

haha jag kom inte ihåg dom exakta orden men jag växte nog minst lika mycket jag! Vi har all rätt att vara lite malliga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback