Iiiiiiih!


Hanna kommer hit på fredag, fattar ni? HANNA på fredag, HANNA & fredagsmys!
Fanihelvete vad jag saknar det! Jag ser fram emot en kväll med Idol & kanske
en vända plump. I helgen ska vi flytta henne & rensa ur gamla lägenheten. Kommer
att sakna Romaregatan faktiskt, många fina minnen därifrån! Hatar att flytta & bära
saker men det innebär också att jag ärver tillbaka farmors byrå & lilla bord, katching!
Nåväl, bäst att snabba på med hemtentan så den är klar till helgen!

No offence, Yuna & Kenny är utmärkta fredagsmyspartners men jag har inte vågat
testa kiss&bajshumor på dom än, kanske blir jättekonstigt? ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Bästa fredagsmyset! Ska försöka levera mitt allra mysigaste fredagsmys, vilket innebär förlora i plump och bli lite sur över det, bjuda på några allt för grova skämt och bara hänga som t, f och k kan göra! Vill att det ska bli fredag nu!

2010-10-26 @ 20:32:13
Postat av: Emma

Bästaste syster, F & T är laddade till tänderna med myyyyys!

Postat av: Yuna

Äsch, du vet att du kan prata om allt med mig. Kenny är jävligt pryd dock!

2010-10-27 @ 20:00:28
Postat av: Anna

Tack Emma, bra idé!

Vem är Pekka och vad är KV? :/

2010-10-28 @ 12:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback