Nästan gratis


Beställde en ny minikamera igår, kan ha glömt min på ett flygplan
i Barcelona & jag har insett att jag saknar att ha en liten också. Den
stora är ju lite väl jobbig ibland & nu när det blir en speciell fjällenresa
i år så kan det vara kul att ha med sig en kamera hela tiden!
Dustin har ju bra studenterbjudanden så jag spanade lite där & hittade
en Pentax för 990:-, MED 4g minneskort & väska! HALLÅ? GRATIS TYP!
Jag ska ju bara ha den som extrakamera & den har ungefär samma
egenskaper som min Casio (den jag "glömde") & den älskade jag!
Dagens tips gott folk, Pentax med minneskort & väska för 990:-!

Förresten ljög jag lite igår, kommer inte att plugga mycket idag! Åker
till Ramstorp & hänger i stallet & med hundarna istället! Storkameran
hänger med eftersom det är grymt fotoväder! Ambitionen är dock att
läsa lite men jag lovar inget...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback