All my love to gruppen


Idag kuka jag ur lite i skolan & kunde därför inte riktigt fokusera på
det som skulle uträttas. Petra tog tag i skrivandet & såg till att vi
fixade biffen. Jag svävade ut på en massa konstiga saker medan min
grupp fick göra om & rätt, har skitdåligt samvete för det här men man
kan inte alltid vara bäst! Bakat en chokladkaka ikväll för att lätta mitt
samvete....

En annan lite roligare grej är att en människa som jag ogillar har fått
för sig att vi är jättebundis, jobbigt & komiskt på samma gång!



Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha! Det är hel-okej att balla ur ibland! Själv har jag svurit skiten ur ex-jobbet ett par gånger senaste veckan. Men, "No pain- No gain" som vi säger i mitt hushåll, allt blir ju toppen tillslut!

2010-09-28 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback