Details


Min Buddha som jag fick i present av en klasskompis i gymnasiet. Jag
blir alltid glad av honom, han bara sitter där med sin tjocka mage & vill
skåla! Hjärtan på tråd måste vara en av de finaste växterna, fått av mor
min en födelsedag för två år sedan tror jag.

Äpplen från Röda Stan i en skål som jag fick i julklapp av Rum Interiör
när jag jobbade där. Ett vackert stilleben!

Min första riktiga kamera, Nikon F90. Jag var faktiskt en Nikon-människa
en gång i tiden! Det var den här jag lärde mig allt på & det är med den
jag har tagit mina bästa bilder någonsin, synd bara att jag glömde allt
jag lärt mig! Nu är den pensionerad & pryder bokhyllan här hemma.
Mina bäbisskor har en given plats i bokhyllan med allt annat viktigt.

I burken från Antes mormors källare trängs verktyg från Rosti tillsammans
med IKEAprylar. Kristallkronan i mässing kommer från min farmor & den
är högt älskad av mig. Enligt min pappa är den från Rejmyre och har
nu hamnat i vårt sovrum.

Kommentarer
Postat av: Yuna

Asså eran lägenhet! Så himla mycket personlighet i den. ÄLSKARN!

2010-09-24 @ 23:45:59
Postat av: Emma

tack hjärtat! jag gillar inte själva lägenheten men innehållet är det inget fel på! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback