Gnälligt


Med tanke på omständigheterna så ska inte JAG klaga. Men.
Jag är sådär konstigt trött & omotiverad hela tiden. Idag på en föreläsning
hann jag med att leta objektiv till kameran, snacka med Petra på msn trots
att hon satt två bord bort, leta kläder på internet & läsa alla nyheter på
Aftonbladet.se. Hjärnan känns som mos så det kändes inte som att jag tillförde
något till examensarbetet idag. Jag gissar att detta beror på allt som händer
runt omkring nu + att jag känner press & stress inför val av praktikplats. 

I vilket fall så var vår föreläsare imponerad av vår grupp! Vi var den snabbaste
gruppen någonsin att slutföra en av inlämningsuppgifterna, dessutom fick vi
godkänt på den! Fattar ni vilken jävla härlig grupp jag har eller?


I morgon är det dags igen, sänder en tanke & håller en tumme!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du behöver inte känna nån press överhuvudtaget när det gäller examensarbetet eller något annat heller för den delen!!! Vi vet ju alla vad som hänt och det är inte konstigt om man svävar iväg i tankar som rör allt annat än skolarbete! Ta det bara lugnt, allt kommer gå skitbra, vi är ju bästa gruppen! ;)

2010-09-07 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback