Back in business


.
Efter påsk, sjukhusbesök, jobb, skola & allt det där andra så kanske det
är dags att dra ett inlägg igen (okej, Yuna tjatade & smickade mig till detta).
Nu är iaf den sjuka hemma, skolan & påsken är över. Fatta grejen, sista
redovisningen idag, I N G E N mer skola förutom examen nästa vecka som
ni gärna får komma & titta på när jag tar emot ett diplom & någon random elev
håller ett tårdrypande tal om våran fantastiska tid på Logistikprogrammet.
.
Påsken var för utom sjuklingen riktigt fab. Bodde hos mammi & pappi hela
helgen. Passade på att cykla runt en 3 mil och sen sätta mig på Zvea för en
sväng i skogen på den något tungjobbade märren. Man kan säga att jag trippar
fram efter helgen då min röv blev helt jävla deformerad & träningsvärken gör
att det är omöjligt att ta långa kliv. Jag sover på mage tills det ger med sig.
.
What else is new? JO, jag rockar ju luggen numera (syns inte jättebra på
bilden kanske...). Ångrar mig bittert redan trots att det är hur jäkla snyggt som
helst (vad är INTE snyggt på mig?) eftersom jag har en virvel rätt i luggen
som gör att den inte går att tygla. Imorse blötte jag den & trädde en mössa
på huvudet under hela morgonproceduren hemma, ändå står högersidan
rakt ut. Sanna sa dessutom att det fanns en del vita hårstrån på mitt huvud.
Jamenvisst, jag kanske är naturligt platinablond ändå? Jag är alltså 25 år &
gråhårig. Lägg till ett minipizzafejs på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback