Igen vanlig dag


Idag är det min tjugofemte födelsedag. En inte allt för spännande dag
egentligen! Mr A gjorde frulle med färskpressad juice & färska frallor.
Han kirrade även lite färsk frukt & tända ljus, inte helt vanligt en morgon
klockan 05:45! Sen hämtade jag upp finaste Karry & åkte till jobbet. Där
var allt som vanligt om man bortser från att jag bjöd på mintchokladkladdkaka.
Jag kände att jag enade gruppen där, även om det bara var för 10 minuter!
Några fina samtal och sms har ramlat in under dagen och Facebook har
helt svämmat över av kärlek! Fan, att så många vill uppmärksamma lilla mig
på just min dag!
På lördag slår vi till med buller och bång. Grillpremiär i Ramstorp med världens
bästa familj och Svenssons. Jag ska bju på Rooooooodebeeeeaargh & bärs till
maten. Skulle ju slå till med stor fest men fan... jag orkar inte. Vi tart vid
30 istället, okej?
(ja, jag har helt lyckats ta bort funktionen som gör mellanrum på Macen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback