Panik i lägret




Idag höll jag på att bryta ihop i 2 minuter. Hittade inte mitt passerkort &
är det något som ger mig ångest så är det att glömma eller tappa bort
saker. På grund av detta tappar jag sällan bort saker & får därför ännu
mer panik när det väl händer. Som tur var låg det i Peters bil och vi hade
gått ca 5 m från bilen när jag upptäckte det. FAN, jag tappar inte bort
saker, jag brukar ha stenkoll!

Ibland/jämt är jag väldigt glad att Peter finns, är nere i en sån jäkla pissperiod
just nu men jag mår aldrig dåligt över att gå till jobbet. Peter sprider sån
sjuk glädje till alla människor han möter & har energi som en femåring,
helt min motsats alltså! ;) 

På tal om ingenting som jobbade jag min absolut sista dag på Sportex igår.
Passade på att köpa cykelhandskar till 70% rabatt så vi kan ju säga att
lönen stannade där! Hehe. Nejvars, några hundralappar extra nästa månad
blir det ju. Jag hoppas på begravningsöl i lokalen innan nyckeln lämnas,
träffa gänget en sista gång på butiksgolvet.

Kommentarer
Postat av: Nea

Emma, din knäppgök! Jag har alltid tyckt att du sprider glädje!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback